KALENDARZ NAUCZYCIELKI PRZEDSZKOLA 2019/2020


KALENDARZ NAUCZYCIELKI PRZEDSZKOLA 2019/2020

Rok przedszkolny jeszcze się nie skończył, a ja już dziś serdecznie zachęcam Was do nabycia kalendarza nauczycielki przedszkola na kolejny rok pracy.


Uwielbiam pomoce Bliżej Przedszkola już od kilku lat. Do tej pory się nie zawiodłam.
Po zapowiedzi kalendarza postanowiłam się w niego zaopatrzyć. Tym bardziej, że w tym roku korzystałam z pierwszej wersji (więcej w linku klik) i okazało się, że to jedyny kalendarz, który mi pasuje. Taki, który nie został rzucony w kąt, by leżeć tam zapomniany.


Zielony kalendarz kupiłam na 14 Forum (więcej w linku klik). Uwielbiam butelkową zieleń i motywy roślinne, więc cieszy mnie już sam jego wygląd. Ale to tylko powierzchowna zaleta. Więcej kryje się w środku.


Poręczny format A5 świetnie pasuje do torebki, więc można mieć kalendarz zawsze przy sobie. Na pierwszej stronie jest miejsce na dane właściciela. Na następnych stronach jest miejsce na kontakty do rodziców, wpisanie dat urodzin dzieci (co jest dla mnie bardzo korzystnym rozwiązaniem), miejsce na notatki z rad pedagogicznych, planowanie konkursów, konsultacje z rodzicami, kontakty do specjalistów (bomba, zawsze gdzieś mi ginęły numery telefonów zapisane na kartkach…), plany wycieczek, kursów. Jest miejsce na mój grafik! Są także strony z 2019 i 2020 rokiem, dzięki którym mamy cały rok w zasięgu oka.




Miłą niespodzianką są dobre słowa od pana Roberta. Przyjemnie jest przeczytać coś motywującego.


Ważną rzeczą są w kalendarzu przypominajki i propozycje zabaw.


Wielkim plusem jest rozpisanie każdego miesiąca na dwie strony, dzięki temu mogę zaplanować wzrokowo moje działania. A szczegóły dopisać w konkretnym dniu.


Ułatwieniem są zaznaczone na czerwono wydarzenia i święta. W tym roku w kalendarzu są dwie zakładki co dodatkowo ułatwia korzystanie z niego.

Atutem tej pozycji są dwie płyty. Pierwsza z nich jest przeznaczona do pracy przy komputerze. Są tutaj pliki PDF z tekstami wierszy, piosenek, opowiadaniami, scenariuszami, kartami pracy i plikami mp3. Pliki są posegregowane do folderów z nazwami miesięcy, co jeszcze bardziej ułatwia pracę. Druga płyta jest w formacie audio i znajduje się na niej 16 piosenek. Płyta świetnie współgra z kalendarzem.





Czasami zdarzy się, że mamy nieplanowane zastępstwo, więc kalendarz będzie doskonałą deską ratunku. Ale i na co dzień jest kopalnią materiałów. Kalendarz jest wspaniałą propozycją na prezent dla siebie samej, ale i bliskiej koleżanki (klik). Na stronie Bliżej Przedszkola jest promocja dotycząca kupna w zestawie. Dodatkowo jeśli jesteście gadżeciarkami można dokupić pasujący do kalendarza kubek (klik) oraz eko torbę (klik). Jeśli zieleń Wam nie pasuje, jest także jaśniejsza, pastelowa wersja. 

Ja jestem zadowolona. Polecam serdecznie.


Pozdrawiam.
Agnieszka 
Zapraszam na fb Z książką w sercu oraz Instagram zksiazkawsercu



Komentarze