Kruk co kracze pokrakanie Pan Poeta

Kruk co kracze pokrakanie Pan Poeta


Pana Poetę poznałam podczas jednej z konferencji BLIŻEJ PRZEDSZKOLA. Mężczyzna zaprezentował swój wiersz o Kurze, która była na diecie. Uśmiałam się do łez słuchając tekstu. Wiersz był krótki, pełen dowcipu i z zapadajacym w pamięć morałem. Chciałam poznać kolejne wiersze Pana Poety.
Tak się złożyło, że w moje ręce trafiła książka o Kruku.


Kruk jest ptakiem kraczącym od rana. Czy w kąpieli, czy w trakcie buszowania w lodówce... ciągle kracze. Czarny ptak kracze do siebie i do innych. Kruk kracze szyfrem? Jezykiem pokrakanym? Chcesz się dowiedzieć? Sięgnij po książkę autora.

Publikacja urzekła mnie zabawną treścią, ale także przyjemnymi ilustracjami. Obrazki są czytelne, estetyczne, zachęcające do ich opowiadania, idealnie komponują się z wersami wiersza. Tekst jest pisany dużymi, wyraźnymi literami, więc zachęca najmłodszych do podjęcia prób samodzielnego czytania.

Wiersz można wykorzystać podczas zajęć o ptakach, podróżach, po prostu podczas dywanowego czytania przedszkolakom lub domowego czytania. Dzieciaki na pewno chętnie sięgną po książkę w wolnej chwili, bo przyciąga uwagę ilustracjami, a tekst szybko zapada w pamięć i cieszy. Dodatkowo plusem jest twarda oprawa, która wydłuży życie książki w dziecięcej biblioteczce.

Mam nadzieję, że pozostałe książki autora także będę mogła poznać. Wiem, że jest także wersja o Wróblu...
🐔🕊🐦🦅
Polecam.

Zapraszam na fb Z książką w sercu oraz Instagram zksiazkawsercu

Komentarze